Indywidualne Vouchery na profesjonalną sesje zdjęciową!


Od jakiegoś czasu, bardzo popularne staje się dawanie sesji zdjęciowej w prezencie. I nie musi to być tylko prezent urodzinowy. Często jest to jakaś rocznica lub święto. A powiem wam, że są ludzie, którzy obdarowują swoich bliskich takimi voucherami bez powodu. To jest dopiero niespodzianka! Mogę Cię zapewnić, że każda kobieta chciałaby dostać taki prezent od swojej drugiej połówki. I nie tylko z okazji walentynek! Ostatnio także znajdują się chętni na rodzinne lub dziecięce filmy video.

Taki voucher można podarować z okazji urodzin, imienin, rocznicy, święta lub nawet bez okazji! Każdy z nich zaprojektowany jest specjalnie dla Ciebie lub dla osoby, której go wręczasz. Możesz wybrać kolorystykę vouchera i zdjęcie jakie chciałbyś na nim zamieścić. 

To takie proste!
- napisz lub zadzwoń do mnie (kontakt znajdziesz tutaj)
- ustal ze mną jaki rodzaj sesji zdjęciowej lub filmu rodzinnego interesuje Ciebie lub osobę,  której wręczasz Voucher.
- omawiamy wygląd Vouchera, ale pamiętaj, że możesz także zdać się całkowicie na mnie.
- zaprojektowany Voucher mosze wydrukować sam lub odebrać go ode mnie.


Zakupując właśnie taki Voucher u mnie, masz gwarancję profesjonalnej sesji zdjęciowej lub filmu video wykonanego przeze mnie. 


*cena Vouchera jest zależna od rodzaju sesji zdjęciowej, ilości zdjęć i potrzeb klienta (już od 200zł) 



















0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Facebook

Polecam

EWA SO - Fotograf Poznań